مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری اهواز خبر داد: 

 رونمایی از پروژه هوشمند سازی و ساماندهی حمل و نقل بار شهر اهواز در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری اهواز از آغاز به کار پروژه هوشمندسازی، ساماندهی ناوگان باری و صدور باربرگ در شهر اهواز طی چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۴۳۵۶

جام جم آنلاین - خوزستان، محمد کروشاوی در تشریح عملکرد سازمان اظهار داشت:  طی یک سال گذشته با حمایت شهردار اهواز، همکاری و همراهی مجموعه شهرداری اهواز، علی الخصوص معاونت حمل و نقل و ترافیک گام های مختلفی در زمینه هوشمند سازی و ساماندهی حمل و نقل بار درون شهری برداشته شده است. از جمله اینکه با توجه به مطالعات و بررسی نیازمندی های شهر اهواز، پس از برگزاری چند مرحله فراخوان در اواخر سال 1401، جذب سرمایه گذار برای راه اندازی سامانه صدور بارنامه درون شهری یا همان باربرگ و ساماندهی ناوگان باربری به ویژه در مراکز اصلی تجمع بار، مانند میدان میوه و تره بار، بازار آهن، حمل بتن، بنکداران و از این دست مراکز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده و تلاش همکاران در سازمان و همچنین سرمایه گذار پروژه، طی ماه های گذشته و ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز جهت مدیریت و ساماندهی حمل و نقل بار و ایجاد ارتباط با سامانه های کشوری جهت ثبت اطلاعات ناوگان و بهره مندی از مزایای درنظر گرفته شده برای ناوگان و رانندگان، به لطف خداوند برای اولین بار در شهر اهواز سامانه صدور بارنامه درون شهری آماده بهره برداری می باشد. در کنار صدور بارنامه درون شهری موضوعات صدور پروانه فعالیت، صدور پروانه اشتغال، صدور پروانه بهره برداری و دیگر مجوزهای مورد نیاز شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل بار و ناوگان باربری در این سامانه مورد توجه قرار گرفته است تا مدیریت یکپارچه و ساماندهی ناوگان به صورت مطلوب در اهواز پیاده سازی شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار یادآور شد: تمامی این اقدامات علاوه بر ارتقاء آسایش شهروندان، اطمینان و اعتماد به فرآیند حمل و نقل کالا و ایفای نقش در کاهش سفرهای غیر ضروری شهری که منجر به افزایش رضایتمندی در جامعه خواهد شد، موجب فراهم شدن زمینه و شرایط بهره مندی رانندگان عزیز از مزایای طرح ساماندهی به ویژه برخورداری از سهمیه سوخت متناسب با میزان فعالیت، بیمه و دیگر خدمات رفاهی پیش بینی شده که مطمئنا از مهمترین دغدغه های رانندگان ما بوده، خواهد گردید.

کروشاوی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز، شهردار ، معاون حمل و نقل و ترافیک و دیگر مدیران پرتلاش شهرداری، ابراز امیدواری کرد و گفت:  طی روزهای آینده رونمایی از پروژه هوشمندسازی مدیریت حمل بار، ساماندهی ناوگان باری و صدور باربرگ برای اولین بار در شهر اهواز و در میدان میوه و تره بار به عنوان نخستین جایگاه ساماندهی شده، انجام گیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها